Blå skærm efter update ?

Hvis du lige har opdateret DomuSpect til nyeste version og ser en blå skærm der står i lang tid når du starter appen op, så er din app sandsynligvis ikke i stykker.
Når du har mange sager og mange fotos liggende i appen, så tager det lidt tid at konvertere fotos og flytte rundt på data i forbindelse med opdateringen.
Så når du starter DomuSpect første gang efter en opdatering, så hav lidt tålmodighed med den blå skærm, og når alt data er bearbejdet vil appen være klar til brug.
Det er vigtigt at du ikke lukker appen ned, men lader den blå skærm være synlig indtil den selv skifter over til den normale sagsoversigt.

Comment on this FAQ

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kontakt:

Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark
Brendstrupvej 61, 8200 Aarhus N – Danmark
Mail: info@iospect.dk – Tlf: +45 4290 9008
Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage.

Handelsbetingelser