Check din udbakke

Problemer med at sende flyttesynsrapporten kan nogle gange skyldes at mails ikke kommer længere end udbakken. Årsagen kan være dårlig wifi forbindelse for afsendelsestidspunktet, mange mails i udbakken, eller f.eks en mail med en større vedhæftning.

Check din udbakke i den app du bruger til at sende mails, og se om der skulle ligge mails der ligger og blokerer afsendelsen.

Comment on this FAQ

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DomuSpect – det digitale flyttesyn – er appen der gør livet nemt for boligudlejere og ejendomsadministratorer. Nu kan du nemt og bekvemt lave indflytningsrapporter og fraflytningsrapporter. DomuSpect appen er lavet i samarbejde med Advokater – så ved du at der er styr på det juridiske når du laver flyttesyn.

Kontakt:
IOspect – Leopardvej 2, 7700 Thisted
Tlf: +45 4290 9008
E-mail: info@iospect.dk
Åbent: Man-Fre: 08:30-16:00