Tjek din udbakke

Problemer med at sende flyttesynsrapporten kan nogle gange skyldes at mails ikke kommer længere end udbakken. Årsagen kan være dårlig wifi forbindelse for afsendelsestidspunktet, mange mails i udbakken, eller f.eks en mail med en større vedhæftning.

Check din udbakke i den app du bruger til at sende mails, og se om der skulle ligge mails, der ligger og blokerer afsendelsen.

Category: Problemer med mail

Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark

Brendstrupvej 61, 8200 Aarhus N – Danmark

Mail: info@domuspect.dk – Tlf: +45 4290 9008

CVR: 40562362
DomuSpect er en del af IOspect ApS

Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage eller fang os på chatten her på siden – vi er ofte online uden for normal åbningstid og kan som regel træffes på chatten både aften og weekend.

Det er ikke pjat når vi siger at vi giver Danmarks bedste support på digitale flyttesyn.

Check vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) – måske kan du finde et svar her: Support FAQ

Handelsbetingelser
Persondatapolitik
Ændring af dit samtykke