Kan jeg få refunderet mit køb ?

Nej. Når du vælger at købe sager gennem App Store eller Google Play køber du en digital vare, som de to udbydere typisk ikke vil refundere. Men i visse tilfælde kan det lade sig gøre, hvis du kontakte Apple support eller Google support. Vi kan desværre ikke hjælpe dig.

Når du vælger at tegne et abonnement har du ingen fortrydelsesret, men der er ingen binding, så du kan på et hvilket som helst tidspunkt inden næste autofornyelse opsige dit abonnement. 

Comment on this FAQ

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark

Brendstrupvej 61, 8200 Aarhus N – Danmark

Mail: info@iospect.dk – Tlf: +45 4290 9008

Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage eller fang os på chatten her på siden – vi er ofte online uden for normal åbningstid og kan som regel træffes på chatten både aften og weekend.

Det er ikke pjat når vi siger at vi giver Danmarks bedste support på digitale flyttesyn.

Check vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) – måske kan du finde et svar her: Support FAQ

Handelsbetingelser
Persondatapolitik