Appen lukker ned efter opdatering

Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed.

Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen

Comment on this FAQ

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

DomuSpect – det digitale flyttesyn – er appen der gør livet nemt for boligudlejere og ejendomsadministratorer. Nu kan du nemt og bekvemt lave indflytningsrapporter og fraflytningsrapporter. DomuSpect appen er lavet i samarbejde med Advokater – så ved du at der er styr på det juridiske når du laver flyttesyn.

Kontakt:
IOspect – Leopardvej 2, 7700 Thisted
Tlf: +45 4290 9008
E-mail: info@iospect.dk
Åbent: Man-Fre: 08:30-16:00