Handelsbetingelser
Læs her vores handelsbetingelser for køb og levering af vores produkter.
Disse handelsbetingelser er gældende ved køb af månedsabonnement, årsabonnement eller overførsel af sager fra IOspect ApS til dig. Ved in app purchase, dvs ved køb direkte i vores apps, se da betingelser fra Apples App Store og Googles Play Butik.
IOspect ApS leverer en digital tjeneste, hvor du får adgang til varierende funktionalitet afhægigt af, hvilket abonnement du vælger.
Kontakt og Virksomhedsinfo
IOspect ApS
Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark
Mail: info@iospect.dk – Tlf: +45 4290 9008
Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage.
Betaling
Betaling sker via betaling med Visa, Dankort eller Mastercard. I særlige tilfælde kan vi tilbyde dig at betale via EAN faktura. Kontakt os hvis du ønsker betaling via EAN faktura.
Adgang
Kort efter vi har modtaget din betaling vil dit abonnement blive aktiveret, og dermed vil de tilsvarende funktioner blive aktive i appen.
Din licens må kun benyttes af dig og din virksomhed, og oplysninger må ikke deles med 3. part. Adgangen til vores apps sidestilles med adgangen til licenseret software.
Indhold
Alt indhold er ejet af IOspect ApS, og må ikke kopieres og distribueres uden skriftlig samtykke. Kopiering sker med erstatningskrav til følge, med maksimal bod.
Gyldighed
Din adgang er gældende i det antal måneder du har købt abonnement til. Du er i udgangspunktet tilmeldt autofornyelse men du kan til enhver tid stoppe autofornyelsen på din kundeportal.
Fortrydelse
Du har ingen fortrydelsesret på dit abonnement, men der er ingen binding så du kan på et hvilket som helst tidspunkt inden næste autofornyelse opsige dit abonnement. Vi yder naturligvis 2 års reklamationsret iht. dansk lov.
Reklamation
Købelovens mangelsregler finder anvendelse.
Når du handler hos os har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du bedes oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Eventuel reklamation over mangler på leverede softwareprodukter skal, efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til os indenfor rimelig tid. 2 måneder er altid rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen.
Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består – normal praksis er, at vi beder om et skærmbillede af fejlen eller lignende som kan tydeliggøre hvori fejlen består. Vi kan nægte reklamation, hvis Køber ikke samarbejder eller leverer ufuldstændige oplysninger om produktets mangler.
Nyhedsmail
Som en del af dit abonnement, vil vi op til 8 gange om året sende dig en nyhedsmail med de mest relevante nyheder fra branchen og os selv. Du kan altid afmelde dig fra servicen. Derudover vil du modtage vigtige emails vedr. opdateringer og ændringer som har påvirkning på den måde du bruger vores apps.
Forbehold for ændringer
Vi forbeholder os ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne hjemmeside. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.
Leveringstider
Du vil modtage din licens indenfor 24 timer i alle hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage kan ekspedition i nogle tilfælde først ske den førstkommende hverdag.