Sådan gør du det nemt at udarbejde en indflytningsrapport
Arbejder du med boligadministration, er termen indflytningsrapport sikkert ikke ny for dig. Der skal laves en indflytningsrapport hver eneste gang, at en lejer skiftes ud med en ny – og det sker jo fra tid til anden, uanset hvilken type bolig, du lejer ud.
Vil du gerne optimere din tid mest muligt, så du hurtigt kan komme videre til de andre opgaver på din liste? Så læs med her, hvor vi forklarer dig, hvordan du kan gøre det nemt for dig selv at udføre indflytningssyn og udarbejde indflytningsrapporter.
Udfør indflytningssyn effektivt og nemt
Hos DomuSpect har vi udviklet en app, der gør det nemt for dig at administrere alt, der har med indflytningsrapporter og fraflytningsrapporter at gøre. Når du står i lejemålet sammen med lejeren, åbner du DomuSpect appen og får straks adgang til en indflytningsrapport skabelon.
Den tager dig gennem indflytningssynet trin-for-trin, og når du har udfyldt alt det, du bliver bedt om, bliver der automatisk udarbejdet en indflytningsrapport.
Præcis det samme gælder, når du skal lave en fraflytningsrapport. DomuSpect er udviklet således, at appen både egner sig til indflytningsrapport til privat og erhverv. Du kan kort sagt bruge den i alle situationer, hvor en fraflytning eller indflytning finder sted.
Indflytningsrapport skema og skabelon – vi gør det nemt for dig
DomuSpect er sat til verden for at gøre indflytning og fraflytning nemt for dig, der har med boligadministration at gøre. Der er nemlig masser af tid at spare på den front.
Kontakt os allerede i dag, hvis du gerne vil prøve DomuSpect. Det er nemt, billigt og smart. Giv os et kald på telefon 4290 9008, eller skriv til os på info@iospect.dk.
Indflytningsrapport når du laver flyttesyn ?
Det er supernemt at lave en indflytningsrapport når du holder et flyttesyn – dvs det er supernemt hvis du bruger DomuSpect – det digitale flyttesyn. 🙂
Prøv det af helt gratis, uden binding og i eget tempo når det passer dig – lav din første digitale indflytningsrapport allerede i dag.
Hent DomuSpect helt gratis til din iPad eller tablet og se hvor nemt der kan laves en indflytningsrapport.
Den tid du bruger på det er den eneste investering du skal gøre – der er nemlig ingen smarte opstartsgebyrer, bindingsperioder eller pjat – når du henter DomuSpect er der 2 gratis sager med som du frit kan bruge på en indflytningsrapport eller en fraflytningsrapport. Skal du bruge mere end 2 sager kan du nemt og hurtigt købe nye sager i appen.
Eller du kan ringe til os på 4290 9008 og høre om vi kan lave et godt tilbud til dig – vi glæder os til at tale med dig 🙂
Husk at få de vigtige informationer med i din indflytningsrapport
Der er ikke meget spas ved en indflytningsrapport der mangler vigtige informationer – med DomuSpect bliver du ført gennem en checkliste så du ikke glemmer noget og kan koncentrere dig om at indflytningssynet forløber som det skal med lejeren.
Når du er færdig med at beskrive lejeboligens tilstand bliver alle data og foto samlet i en indfltyningsrapport som du kan sende som en pdf til lejer. Det er nemt at skrive under for alle parter direkte på din iPad eller Tablet og når du er færdig kan du nemt sende indflytningsarapporten videre til administrationen hjemme på kontoret, til malerne og evt. de håndværkere som skal håndtere udbedringer i lejeboligen.
Det er rigtig godt at have fotodokumentation af lejeboligens tilstand ved indflytning – med DomuSpect er det nemt at tage fotos undervejs og de bliver helt automatisk indføjet i din indflytningsrapport – det er supernemt.
Vores priser er både nemme at forstå og meget billige i forhold til andre løsninger på markedet.
Hvis du vil se hvordan men bruger DomuSpect så check vores “Hvordan gør man” videoer på YouTube.
Hent DomuSpect helt gratis herunder – der kommer 2 gratis sager med som er klar første gang du åbner appen:
Du kan altid ringe til os på 4290 9008 hvis du er interesseret i mere info om hvordan du kan lave digitale indflytningsrapporter. Det er meget nemt at komme i gang med DomuSpect – hent appen, luk den op og du er klar til at lave et flyttesyn.