Problemer med at sende flyttesynsrapporten kan nogle gange skyldes at mails ikke kommer længere end udbakken. Årsagen kan være dårlig wifi forbindelse for afsendelsestidspunktet, mange mails i udbakken, eller f.eks en mail med en større vedhæftning. Check din udbakke i den app du bruger til at sende mails, og se om der skulle ligge mails, der ligger og blokerer afsendelsen. Hvis du bruger Apples email app så skal du vide at der er en begrænsning på ca. 15mb på vedhæftede filer. Det er desværre en grænse som vi ikke kan gøre noget ved. Hvis du har lavet en flyttesynsrapport med mange fotos kan det gøre din flyttesynsrapport stor og så kan du løbe ind i problemer med at sende den via apples email app. Har du en anden email app installeret som Gmail eller Outlook på din enhed, så skal du vælge at bruge én af disse til at sende flyttesynsrapporten. Du kan også dele flyttesynsrapporten f.eks via Drobox, Google drev eller andre alternativer, hvis du har én af disse installeret på din enhed.
Problemer med mail