Problemer med mail

Problemer med at sende flyttesynsrapporten kan nogle gange skyldes at mails ikke kommer længere end udbakken. Årsagen kan være dårlig wifi forbindelse for afsendelsestidspunktet, mange mails i udbakken, eller f.eks en mail med en større vedhæftning.

Check din udbakke i den app du bruger til at sende mails, og se om der skulle ligge mails, der ligger og blokerer afsendelsen.

Hvis du bruger Apples email app så skal du vide at der er en begrænsning på ca. 15mb på vedhæftede filer. Det er desværre en grænse som vi ikke kan gøre noget ved.

Hvis du har lavet en flyttesynsrapport med mange fotos kan det gøre din flyttesynsrapport stor og så kan du løbe ind i problemer med at sende den via apples email app.

Har du en anden email app installeret som Gmail eller Outlook på din enhed, så skal du vælge at bruge én af disse til at sende flyttesynsrapporten.

Du kan også dele flyttesynsrapporten f.eks via Drobox, Google drev eller andre alternativer, hvis du har én af disse installeret på din enhed.

  1. Er du online ? Tjek om der er dækning på dit mobile internet eller om du har forbindelse til et trådløst netværk.
  2. Test om du kan sende mails fra dit mailprogram på din enhed. Hvis du kan det, men stadigvæk ikke kan sende pdf filer fra DomuSpect kan det være fordi pdf filen er for stor (for mange fotos).
  3. Prøv at bruge et andet email program. Apples email app har f.eks. en begrænsning på ca. 15MB på vedhæftede filer. Bruger du f.eks Gmail på din enhed så vælg den til at sende med i stedet for.
  4. Prøv at dele din pdf fil f.eks gennem Google drive, Dropbox eller tilsvarende. Derfra kan du hente pdf filen ned på kontoret og derfra sende filen videre.
  5. Gem pdf filen på din enhed. Gå derefter til dit emailprogram og forsøg at sende pdf filen som en vedhæftning.

Load More

Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark

Brendstrupvej 61, 8200 Aarhus N – Danmark

Mail: info@iospect.dk – Tlf: +45 4290 9008

Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage eller fang os på chatten her på siden – vi er ofte online uden for normal åbningstid og kan som regel træffes på chatten både aften og weekend.

Det er ikke pjat når vi siger at vi giver Danmarks bedste support på digitale flyttesyn.

Check vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) – måske kan du finde et svar her: Support FAQ

Handelsbetingelser
Persondatapolitik