Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed. Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed. Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen Hvis du oplever at DomuSpect lukker ned spontant (crash) så skal du tjekke følgende: Hvor mange apps har du åben på din enhed bagved ? Har du lige opdateret DomuSpect eller dit styresystem på din enhed ? Har du mange gamle sager liggende i DomuSpect? Check din IOS og Android version ? Har du opdateret din iPad/iPhone/Android enhed ? Har du lige opdateret DomuSpect eller din enhed, og blev du afbrudt f.eks pga. netværksfejl eller andre årsager? Nogle gange forløber en opdatering ikke som den skal, og der kan være mange årsager til det som vi desværre ikke kan gøre noget ved, eller sikre os imod, da årsagen kan stamme fra din enhed, netværksfejl og mange andre ting. I sådanne tilfælde er det eneste du kan gøre, at slette DomuSpect, og forsøge at geninstallere. Bemærk dog at alle dine gamle sager forsvinder hvis du sletter appen og geninstallerer! Så det er vigtigt, at du sikrer dig at dine afsluttede flyttesynsrapporter og tilhørende fotos er arkiveret et sikkert sted udenfor DomuSpect-appen og at du også har taget backup, så du altid sikrer dig at du kan finde din dokumentation frem, hvis du skal bruge den. Vi lagrer som udgangspunkt ikke dine flyttesyn her hos DomuSpect. Dine flyttesyn gemmes udelukkende på din enhed. Har du købt sager i app store, og har du ubrugte sager vil disse ikke blive berørt af en geninstallering, så du mister ikke købte ubrugte sager. Har du tegnet et EXCLUSIVE-abonnement lagrer vi, de flyttesyn og fotos du har synkroniseret med skyen.
Problemer efter opdatering
Lukker appen ned ?
Lav et hurtigt dobbelttryk på hjemmeknappen (IOS) eller tryk på din Android enhed, så du kan se hvor mange apps du har åben. For den bedste performance og stabilitet anbefaler vi, at du ikke har en masse andre apps åben på din enhed. Prøv at lukke de andre apps ned og se om det ikke hjælper på problemet.
Prøv at genstarte din enhed, nogle gange kan iPads/iPhones og Android enheder “hænge lidt med næbbet” efter en opdatering.
Prøv at slette nogle af de gamle sager, specielt de sager, hvor der er mange fotos. Du skal inden da naturligvis sørge for, at du har sendt en kopi af de endelige flyttesynsrapporter og tilhørende fotos til dig selv og arkiveret et sikkert sted og også taget backup, så du altid kan finde din dokumentation frem, hvis du skal bruge den. Vi lagrer som udgangspunkt ikke dine flyttesyn her hos DomuSpect. Dine flyttesyn gemmes udelukkende på din enhed.
Et ældre OS vil køre mindre stabilt end et nyere, så det er en god ide at opdatere til seneste IOS version.