Skip to main content

Problemer efter opdatering

Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed.

Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen

Lukker appen ned ?

Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed.

Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen

Hvis du oplever at DomuSpect lukker ned spontant (crash) så skal du tjekke følgende:

Hvor mange apps har du åben på din enhed bagved ?
Lav et hurtigt dobbelttryk på hjemmeknappen (IOS) eller tryk på din Android enhed, så du kan se hvor mange apps du har åben. For den bedste performance og stabilitet anbefaler vi, at du ikke har en masse andre apps åben på din enhed. Prøv at lukke de andre apps ned og se om det ikke hjælper på problemet.

Har du lige opdateret DomuSpect eller dit styresystem på din enhed ?
Prøv at genstarte din enhed, nogle gange kan iPads/iPhones og Android enheder “hænge lidt med næbbet” efter en opdatering.

Har du mange gamle sager liggende i DomuSpect?
Prøv at slette nogle af de gamle sager, specielt de sager, hvor der er mange fotos.  Du skal inden da naturligvis sørge for, at du har sendt en kopi af de endelige flyttesynsrapporter og tilhørende fotos til dig selv og arkiveret et sikkert sted og også taget backup, så du altid kan finde din dokumentation frem, hvis du skal bruge den. Vi lagrer som udgangspunkt ikke dine flyttesyn her hos DomuSpect. Dine flyttesyn gemmes udelukkende på din enhed.

Check din IOS og Android version ? Har du opdateret din iPad/iPhone/Android enhed ?
Et ældre OS vil køre mindre stabilt end et nyere, så det er en god ide at opdatere til seneste IOS version.

Har du lige opdateret DomuSpect eller din enhed, og blev du afbrudt f.eks pga. netværksfejl eller andre årsager? Nogle gange forløber en opdatering ikke som den skal, og der kan være mange årsager til det som vi desværre ikke kan gøre noget ved, eller sikre os imod, da årsagen kan stamme fra din enhed, netværksfejl og mange andre ting. I sådanne tilfælde er det eneste du kan gøre, at slette DomuSpect, og forsøge at geninstallere. Bemærk dog at alle dine gamle sager forsvinder hvis du sletter appen og geninstallerer! Så det er vigtigt, at du sikrer dig at dine afsluttede flyttesynsrapporter og tilhørende fotos er arkiveret et sikkert sted udenfor DomuSpect-appen og at du også har taget backup, så du altid sikrer dig at du kan finde din dokumentation frem, hvis du skal bruge den. Vi lagrer som udgangspunkt ikke dine flyttesyn her hos DomuSpect. Dine flyttesyn gemmes udelukkende på din enhed.

Har du købt sager i app store, og har du ubrugte sager vil disse ikke blive berørt af en geninstallering, så du mister ikke købte ubrugte sager.

Har du tegnet et EXCLUSIVE-abonnement lagrer vi, de flyttesyn og fotos du har synkroniseret med skyen.

Category: Lukker appen ned ?

Frilandsvej 111 – 9800 Hjørring – Danmark

Mail: info@domuspect.dk – Tlf: +45 4290 9008

CVR: 44634651
DomuSpect er en del af Unbolt ApS

Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage eller fang os på chatten her på siden – vi er ofte online uden for normal åbningstid og kan som regel træffes på chatten både aften og weekend.

Det er ikke pjat når vi siger at vi giver Danmarks bedste support på digitale flyttesyn.

Check vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) – måske kan du finde et svar her: Support FAQ

Handelsbetingelser
Persondatapolitik
Ændring af dit samtykke