Problemer efter opdatering

Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed.

Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen

Har du opdateret DomuSpect og er dine ubrugte sager justeret ned til 2 sager ? Vi ser i sjældne tilfælde at hvis man f.eks har 10 ubrugte sager så kan det ske at der nedjusteres til 2 ubrugte sager efter en opdatering. Skulle uheldet være ude for dig, så sørger vi selvfølgelig for at du får dine ubrugte sager igen. Skriv til os på info@iospect.dk og vi retter fejlen med det samme.

Hvis du lige har opdateret DomuSpect til nyeste version og ser en blå skærm der står i lang tid når du starter appen op, så er din app sandsynligvis ikke i stykker.
Når du har mange sager og mange fotos liggende i appen, så tager det lidt tid at konvertere fotos og flytte rundt på data i forbindelse med opdateringen.
Så når du starter DomuSpect første gang efter en opdatering, så hav lidt tålmodighed med den blå skærm, og når alt data er bearbejdet vil appen være klar til brug.
Det er vigtigt at du ikke lukker appen ned, men lader den blå skærm være synlig indtil den selv skifter over til den normale sagsoversigt.

Load More

DomuSpect – det digitale flyttesyn – er appen der gør livet nemt for boligudlejere og ejendomsadministratorer. Nu kan du nemt og bekvemt lave indflytningsrapporter og fraflytningsrapporter. DomuSpect appen er lavet i samarbejde med Advokater – så ved du at der er styr på det juridiske når du laver flyttesyn.

Kontakt:
IOspect – Leopardvej 2, 7700 Thisted
Tlf: +45 4290 9008
E-mail: info@iospect.dk
Åbent: Man-Fre: 08:30-16:00