Problemer efter opdatering

Gem alle dine gamle flyttesyn på din computer eller anden ekstern enhed inden du opdaterer til ver. 4.0 !

Ver. 4.0 er den største opdatering til dato og det betyder at alle data i dine gamle forsvinder når du opdaterer til ver. 4.0

Derfor skal du lave en backup af dine gamle og afsluttede flyttesyn inden du opdaterer – vi anbefaler iøvrigt at du altid laver en backup af dine flyttesyn.

Den nemmeste måde at lave en backup på, er at sende dine gamle flyttesyn til dig selv på email – tryk på PDF ikonet, tryk på send eller dele knappen, og send flyttesynet som email til dig selv.

Du har sikkert ikke slået Dark Mode fra ? Med iOS13 kom der en ny funktion på din apple enhed, der automatisk går i Dark Mode når det bliver mørkt.

Dark mode skal spare energi og give dig mindre blåt lys, så du nemmere falder i søvn. Men rigtig mange apps er blevet påvirket af denne nye feature hos Apple og derfor kan det være nødvendigt at slå det fra.

Sådan gør du:

  1. Gå til indstillinger – tryk på tandhjulet på din første skærm / startskærm
  2. Scroll ned til Skærm & lystyrke
  3. Skift fra Mørk til Lys
  4. Slå evt. “Automatisk” fra.

Så hvis du sidder en aften og oplever at DomuSpect er “gået i stykker” så er det sandsynligt, at du har Dark Mode slået til. Du vil sikkert se nogle felter der er hvide og andre felter der er sorte, måske er nogen få gule. Mange felter vil måske virke som om de er væk, eller som om du ikke kan indtaste noget i felterne. Det hele er der, man kan sige at det i virkeligheden er synsbedrag, for Dark Mode går tit ind og spejler tingene så det der var lyst bliver mørkt og omvendt. Og det er denne funktion der ofte driller mange apps så de ser ud til at være gået i stykker.

Ser din skærm underlig ud er det meget ofte Dark Mode, der er årsagen. Synes du skærmen har en fejl farve efter du har opdateret til sidste nye version, er det typisk også Dark Mode der er problemet.

Nogle gange sker det at DomuSpect ikke vil starte efter en opdatering. Det skyldes typisk at hukommelsen på din enhed er overbelastet. Luk alle andre apps ned som du har åben på din enhed.

Virker det ikke, så prøv at genstarte din enhed. Hvis det stadigvæk ikke virker, så prøv at slette appen og geninstaller, så burde appen starte op normalt igen

Har du opdateret DomuSpect og er dine ubrugte sager justeret ned til 2 sager ? Vi ser i sjældne tilfælde at hvis man f.eks har 10 ubrugte sager så kan det ske at der nedjusteres til 2 ubrugte sager efter en opdatering. Skulle uheldet være ude for dig, så sørger vi selvfølgelig for at du får dine ubrugte sager igen. Skriv til os på info@iospect.dk og vi retter fejlen med det samme.

Load More

Leopardvej 2, 7700 Thisted – Danmark

Brendstrupvej 61, 8200 Aarhus N – Danmark

Mail: info@iospect.dk – Tlf: +45 4290 9008

Ring til os mellem 08:00 – 16:00 på hverdage eller fang os på chatten her på siden – vi er ofte online uden for normal åbningstid og kan som regel træffes på chatten både aften og weekend.

Det er ikke pjat når vi siger at vi giver Danmarks bedste support på digitale flyttesyn.

Check vores FAQ (ofte stillede spørgsmål) – måske kan du finde et svar her: Support FAQ

Handelsbetingelser
Persondatapolitik